Туризм в Україні на сучасному етапі

28.12.2015

Туризм в Україні на сучасному етапі

Можна без перебільшення сказати про те, що туризм в Україні на сучасному етапі знаходиться на певному етапі розвитку. З однієї сторони це не той період коли все тільки починається, наприклад, як в 90-х роках ХХ століття, але й не той момент, коли досягнуто великого прогресу в галузі. Скоріше за все туристична індустрія не досягла навіть половини своїх перспективних показників.

Взагалі на туризм в Україні впливає багато факторів, наприклад, політична стабільність, розвиток демократії, економіки, ріст благоустрою громадян - все це так чи інакше впливає на розвиток туристичної індустрії. Адже чим ліпші умови для ведення бізнесу, тим кращим буде його розвиток.

Крім всіх факторів, які зазначені вище, на розвиток туристичної сфери також впливають демографічні зміни, соціальне та матеріальне положення населення, тривалість відпустки, рівень освіти, професійна зайнятість та ще ряд інших важливих факторів.

Якщо провести аналіз демографічної структури населення країни, а також проаналізувати вікові групи, які інтенсивно подорожують, то можна в черговий раз підтвердити той факт, що туризм в Україні це прерогатива людей віком від 20 до 40 років. Якщо подивитись на ті ж самі європейські країни, де більше розвинута економіки, то там левова частина віку всіх подорожуючих людей починається з 50 років. На сьогоднішній день в Європі саме 50-річні туристи складають кістяк.

І це підтверджує світова статистика, яка говорить, що в 2014 році відправились в різноманітні подорожі 120 мільйонів людей старшого віку. Причому найбільше туристів цієї групи в країнах Євросоюзу, Японії, Канади та США. Це можна пояснити тим, що населення цих країн, по перше, більш заможне, а по друге, воно намагається зберігати свою активність якомога довше.

Туризм в Україні виглядає трішки інакше, українців старшого віку менше подорожує, в основному відправляються в подорожі молоді люди. Але якщо ріст економіки буде збільшуватись, якщо доходи громадян почнуть зростати, то через 10 років ситуація може змінитись.

Самі учасники туристичного бізнесу - туристичні компанії, приватні підприємці, стверджують, що найбільшою перешкодою для подорожування українців є низькі їх доходи. На жаль невеликий прошарок жителів країни має можливість виділяти з сімейного бюджету кошти на різноманітні подорожі. В основному активно подорожують українці, які є представниками так званого середнього класу, а також ті хто наближається до цієї межі.

Саме вони зараз рухають туризм в Україні як бізнес, купуючи різноманітні туристичні подорожі, в основному за кордон. Левова частина подорожучих роблять це в межах країн, відпочиваючи в різноманітних куточках держави.

Відносно внутрішнього туризму, то він теж дуже сильно виріс, ця ніша активно розвинулась за останні 10 років. З кожним роком в різноманітних регіонах держави виникають ті чи інші центри туризму. Бізнес поступово все більше та більше інвестує грошей в туристичну сферу. На сьогоднішній день напевно найкращим прикладом цього є українські Карпати.

Саме сюди за 5-10 років вкладено великі кошти на розвиток туристичної індустрії. В основному регіон Карпат орієнтований на зимовий активний відпочинок, прикладом цього є Буковель, де побудована ідеальна інфраструктура для комфортного відпочинку. Хто бував у Буковелі, той не може не звернути увагу на високий рівень сервісу там, та на скільки змінилось це місце за останні роки.

Звісно, туризм в Україні не обмежується відпочинком в Карпатах, інші регіони також мають хороші перспективи. Кожна з областей країни має свої особливі місця, які можуть привертати увагу туристів і куди останні будуть їхати.













Коментарі