Туризм в Карпатах

28.12.2015

Туризм в Карпатах

Мало хто знає, що туризм в Карпатах займає дуже важливе місце в цілому в туристичній сфері. Судіть самі - 35% від загального об'єму туристичного бізнесу в Україні припадає на цей регіон. А з виникненням складної ситуації з півостровом Крим позиції карпатського регіону тільки покращились. На сьогоднішній день більша частина тих хто відпочивав влітку на півострові починають освоювати українські Карпати.

Взагалі в інтересах туристичної дільності в карпатському регіоні можна привести велику кількість переконливих аргументів. Але не дивлячись на це не варто сподіватись, що при стимулюванні економічних процесів в регіоні туристичний бізнес як то кажуть "вистрелить" та принесе великі прибутки за короткий проміжок часу. Насправді туризм в Карпатах це справжній інвестиційний проект, економічна віддача від якого буде поступовою. Але варто зазначити, що ця віддача може мати постійну динаміку зростання.

Звісно, щоб був ріст показників необхідні продумані та важливі рішення як зі сторони держави, так і зі сторони самого бізнесу. Причому рішення необхідно підкріпляти певними діями, а в цілому цей комплекс принесе позитивні результати.

На сьогоднішній день більшість експертів переконана в тому, що на туризм в Карпатах слід дивитись як на структурну перебудову в цілому народно-господарського комплексу. При цьому туристична індустрія в ньому має отримати домінуюче положення. Це пов'язано з тим, що інші напрямки діяльності в регіоні не такі перспективні, хоча ніхто не виключає що вони там є і їх також потрібно розвивати.

Але давайте вернемось до туризму, для якого в Карпатах хороші умови. Необхідно лише створити базу, яка позволить збільшити потік туристів. Причому це мають бути туристи як з України, так і з інших держав. Збільшення кількості туристів підвищить дохід місцевого населення, а також поповнить місцеві да державні бюджети від податкових зборів.

Можна впевнено сказати, що "технологічного буму" в карпатському регіоні найближчим часом не передбачається. Звідси логічно випливає, що туризм в Карпатах треба розвивати, так як для цієї діяльності тут є велика база. Тим більше, що економічний розвиток регіону через промисловість може стати причиною погіршення екологічної ситуації. Це не варто допускати, так как погана екологія негативно скажеться на туристичній індустрії.

Стратегічна мета бізнесу в Карпатах полягає в тому, щоб на базі географічного положення, трудових, матеріально-технічних, інтелектуальних ресурсах створити туристичну систему, яка буде без збоїв працювати. Вона в свою чергу стане постійним джерелом заробітку для великої кількості місцевих жителів, підніме їх добробут та добробут регіону в цілому. Головне на цьому шляху зрозуміти та освоїти весь туристичний потенціал.

Взагалі туризм в Карпатах може бути багатовекторним. На сьогоднішній день дуже популярним та перспективним є екологічний туризм. Цю нішу можуть зайняти багато регіонів карпатського краю. Адже тут відсутні якісь промислові виробництва, також багато територій практично з незайманою природою. А цього не вистачає в багатьох країнах, де глобалізація економіки внесла свої корективи.

Також в Карпатах є перспективним гірськолижний туризм, який вже розвивається та з кожним роком показує шалений ріст популярності у відвідувачів. З цим туристичним напрямком найкраща ситуация в регіоні. Ще пройде якихось кілька років і рівень сервісу в гірськолижній індустрії наблизиться до європейських стандартів.

Взагалі туризм в Карпатах дуже перспективний і схоже навіть не всі місцеві бізнесмени це усвідомлюють, хоча велика кількість бачить потенціал та вчиться його використовувати.













Коментарі