Діловий туризм

10.12.2015

Діловий туризм

Діловий туризм - це різновид туризму, який здійснюється представниками організацій/компаній, а також приватними підприємцями з комерційними (діловими) цілями. Також це може бути організація різноманітних корпоративних заходів.

Варто зазначити, що діловий туризм об'єднує в собі корпоративну тревел-індустрію, а також індустрію зустрічей. Вони включають в себе власне самі ділові відрядження (поїздки) підприємців та бізнесменів, інтенсив та виставковий туризм, проведення різноманітних подійних заходів.

Цікавим є те, що в англійській мові, яка на сьогоднішній день є міжнародною мову як бізнесу, так і туризму, в сфері ділового туризму термін tourism взагалі не використовується. Для цього застосовують окремий термін - business travel. Але в більшості випадків спеціалісти замість визначення "бізнес-туризм" досить часто вживають в розмовах або в діловому листуванні термін MICE, точніше це абревіатура від англійської Meetings/Incentives/Conferences/Exibitio ns. В перекладі на українську це означає Ділові зустрічі/Інтенсив-туризм/Конференції/Виставки.

Сам по собі діловий туризм багатогранний: поїздки з метою участі в заходах, навчання, конференції, індивідуальні ділові поїздки. Також сюди варто віднести інтенсив-тури - поїздки, які організовують самі компанії, з метою більшої мотивації власних співробітників, які займаються продажем або просуванням товарів чи послуг цієї компанії. В термін діловий туризм також входять поїздки, які пов'язані з участю в семінарах, конференціях, з'їздах, які проходять під егідою релігійних, культурних, наукових, економічних, політичних, а також інших організацій. Левову частину ділового туризму займають поїздки, основна мета яких відвідування торгово-промислових ярмарок, виставок а також участі в їх роботі.

Звісно, під час такого роду поїздок бізнесмени та підприємці переслідують певні цілі:

- Проведення зустрічей, а також проведення переговорів з партнерами по бізнесу;

- Проведення нарад з колегами, керівництвом, представниками дочірніх структур та філіалів;

- Налагодження та зміцнення ділових контактів з клієнтами чи партнерами по бізнесу;

- Проведення інспекцій філіалів та представництв;

- Навчання співробітників;

- Відвідування професійних заходів (конференцій, виставок і т.п.);

- Звернення в різноманітні державні структури інших країн з метою отримання дозволів, ліцензій, сертифікатів і т.п.

За останні кілька десятків років діловий туризм пережив своє друге відродження, він став дуже затребуваний, адже наукові, культурні та ділові зв'язки між країнами теж стають інтенсивнішими. Спираючись на це бізнесмени та підприємці повинні бути більш гнучкими, проявляти наполегливість.

Також варто зауважити, що розвиток національної економіки, а також її інтеграція в світовий ринок просто не може відбутись без такої сфери як діловий туризм.

Інтеграція корпоративної культури, навчання персоналу, просування компаній на міжнародний ринок, пошук партнерів для спільних проектів та інвестицій, пошук нових ринків, обмін інформацією та технологіями, ділова комунікація - все це є обов'язковим елементом ділового туризму. Часи змінюються, з появою світової мережі Інтернет потреба в поїздках за кордон зменшилась, але говорити про те що вона перестала бути актуальною теж не приходиться.

Варто також акцентувати увагу на тому, що діловий туризм одною з складових, завдяки чому компанії будуть розвиватись. Цей розвиток можливий завдяки бізнес-освіті, завдяки участі бізнесменів та підприємців в конгресах, виставках.

Діловий туризм є важливою складовою для успішного розвитку бізнесу, сучасний бізнесмен чи підприємець просто не зможе без нього обійтись.













Коментарі